Wednesday 13 February 2013

Savist rist otsa ees ja liha ei anta – no tacos!!



Õhtul käisime kirikus. Kokku oli kogunenud palju rahvast, kes kõik võtsid kolonnidesse, et jõuda kirikuõpetajani. Jõudsime meiegi altari ette. Mulle küll öeldi, et pean „amen“ ütlema, kui minu otsaesist puudutatakse, kuid siiski vaatasin hoolega, mida teised inimesed minu ees teevad. Mõningad lõid risti ette, mõningad mitte. Ma jäin igaks juhuks ses osas tagasihoidlikumaks. Kirikuõpetaja joonistas mulle savist ristikese otsa ette ja palus ühe paberi võta, mis lauanurgale seatud. Nagu ma aru sain, oli seal teatud lõik Piiblist.


 Nimelt on ka siin alanud paastuaeg. Sel nädalal keegi liha ei söö, kui siis kana- või kalaliha. Täna ning nõndasamuti ka järgmised seitse reedet: lihas ei sööda, tänavail lihapoed on kinni ja isegi takosid ei müüda!



* Hiljem:
Öeldi, et koolis siis ka taco'sid ei müüda, aga reedel nägin, et ikkagi valmistatakse.

No comments: