Tuesday 14 August 2012

Sel aastal õpin... mänge


Paar päeva tagasi istusime õhtupoolikul kohvikus. Ma jõin mingisugust kaneelimaitselist kookose vett (nii nad seda nimetasid, kuigi vett see küll ei meenutanud). Viimaks hakkas mul igav, aga mu näppu sattus salvrätik, millel oli joonis, millest ma üritasin kuidagiviisi aru saada. Viimaks ma tegin salvrätist soolatopsi, siis varese ning viimaks laevukese. Viimase lihvi andis minu kolmeliikmeline meeskond. Tähelapanu pälvis mu kätetöö küll.

/kahjuks mul endal ei ole praegu seda pilti.../

Kui ma esmaspäeval tahtsin jalutama minna, siis saadeti minuga sekretär kaasa, sest äkki ma eksin linnas ära. Harjumatu ja naljakas oli saatjaga jalutamas käia. Tegelikult Teziutlan ei ole üldse keeruline, jala liikmeliseks, sest autod sõidavad küll väga imelikke radu pidi, mis on ka loogiline, sest paljud tänavad on ühesuunalised, sest teed on kitsad ja mägised.
Üleeile, kui ma oma hermana parima sõbrannaga jalutamas käisin ja me tänaval ühe tema tuttava perekonna juures hetkeks peatusime, palus üks nende seast, et ma näitaksin oma silmi lähemalt. Ja siis ta vaatas tükk aega... ja ütles, et väga ilusad. Ma ei tea, kas ta oli kunagi värvilisi silmi näinud või mitte; aga ma tean, et minu madre vanaemal olid sinised silmad (ilmselt seetõttu, et tema ema oli prantslane).

Mida vahetusõpilane oma erilise aasta jooksul õpib? Ta saab selgeks uue keele, mõistab teistsugust kultuuri ja vaatab maailma ja inimesi hoopis teistsuguse pilguga. Eile jõudsime järeldusele, mida mina oma vahetusaastal õpin: kaardimänge! ja teisi lauamänge. Meie mängisime ühes otsas kaarte, teised teises laua otsas lauamängu... See oli nagu kasiino, ainult et ilma rahata. Niisiis, tasub kõvasti harjutada, sest järgmisel sügisel olen ma Eestis mängude kuninganna. 

PS! Ma ei läinudki esmaspäeval kooli. Kuigi osad koolid on juba õppetööga alustanud, algavad minu koolis tunnid järgmisel esmaspäeval.





mõned tunnid hiljem...



Kui õnnelik võib olla üks inimene,
kui ta saab tulla
jala
üksinda

linnast koju
!!!


Sidrunid!


Ei, ma ei ole kunagi näinud kana.


Ilusad lilled...


No comments: