Friday 10 August 2012

Lamp lambist NÕIUTUD


Ma ei taha rääkida džinni lampidest või muust taolisest müstilisest lambist, millega saab kolm soovi soovida või midagi erilist korda saata. Ma pole sellist elusuuruses näinudki.

Ma tahan lihtsalt kurta oma suhet lampidega, lampidega, mis lambist teevad lambikaid asju. Nimelt mu kirjutuslaua lamp läks just läbi. Mitte et see mingisugune ime oleks, aga see on paari päeva jooksul juba kolmas lambitrikk. Kõigepealt kukkus lamp alla ja lagunes natuke - see sai jälle püsti seatud. Täna hommikul - tegelikult märkasin seda öösel Mexico Cityst naasnuna - avastasin ma, et mu laelamp ei põle enam. Sai pirn ära vahetatud, aga tuli välja, et lamp oli hoopis nöörlülitist välja lülitatud, mis tähendab, et ka seinalüliti ei süüta tuld. Kõik oli korras. Nüüd läks kirjutuslaua lamp läbi. See läks päriselt, sest ma panin selle põlema, korraks vilksatas, ja enam see valgust ei näita. Siin on täiesti tavaline pirn, seega ma näen ja oskan vaadata, et see on tõesti, päris päriselt ka, läbi põlenud. Praegu keegi ei tea, sest kedagi pole kodus (isegi koera mitte), aga ma kujutan ette, milliseks naerualuseks ma hommikul saan... Jälle.

Praegu ma naeran siin siis üksi.


(Selle pildi tegemiseks pidin ma oma voodi madratsid (mida on palju) paigast nihutama, voodi alla roomama, oma tillukese fotoaparaadi tillukese objektiivi (kui seda ninalaadset aparaadi külge kinnitatud jupatsit tohib üldse nõnda nimetada) läbi võre pistma ja siis viimaks jäi üle vaid nuppu vajutada.)



PS! Mu kohalik padre tuli just koju, kui olin postituse salvestanud, küsisin, kas ta tahab nalja näha. Vajutasun lambi nuppu, tahtsin seda kinni ka klikata, aga lamp läks põlema. (Ma parem ei mainigi, et üks lamp mu toas käib tööle, pooltööle ja kustu puudutusega...) Mu toas on nõiutud lambid!

2 comments:

Keily said...

Ma üritasin lampi põlema panna. Ei töötanud. Klõpsutasin ja klõpsutasin - viimaks ei teadnud ma enam, kas see on mehhaaniliselt põlemas või mitte. Tonksasin näpuga. Valgus vilksatas eredalt, aga enam ei tee teist nägugi.
Nüüd on küll see pirn läbi. Seal ei ole enam mitte midagi, mis võiks põleda.

Keily said...

Nüüd on mul uus lambipirn.