Friday 21 December 2012

Mehhikos maailmalõppu ei tule


Tere, eestlased!

"Ma loodan, et te kõik elatee maailmalõpu üle, sest mina jään elama - Mehhikos maailmalõppu ei tule.
Siin mitte keegi ei räägi, et homme-ülehomme on maailmalõpp. Tänaval inimesed mitte midagi ei arva: küsisin nii Rotary rahvalt kui ka hambututelt tädikestelt, kes lisaks hispaania keelele ka kohalikku dialekti kõnelevad. Mitte midagi ei arvata ega tähista."


Täna keset keskpäeva tuli mulle meelde: "ahjaa, täna on ju maailma lõpp!"
Jaapanlane ja kohalik moosi müüv mehhiko üliõpilane vaatasid mind üllatunult, mõtlesid väheke... "Aa... täna on... mmm... 21 vist, jah?"

Ei, ega ei tea midagi, eile öösel 8-9, kui ma parajasti toas riideid vahetasin, kadus kogu majast elekter ära. Seejärel mingisugune generaator lõrises mu toa kõrval veidike ning poole minuti möödudes tuli valgus tagasi. Kuna hiljem sellest mingit juttu ei olnud, siis ma ei saanudki teada, mis toimus (igal juhul maailma lõpp mulle meelde ei tulud).


Kena maailmasurmajärgset elu kõigile!

No comments: