Saturday 26 January 2013

Mulle visati autoaknast kleit


"¡Oye, muchacha!"

Kõndisin tänaval ning olin parajasti koju suundumas, kui mulle sõitis tänaval vastu igavene käsa ja lärm. Signaalitavad autod värviliste õhupallidega ning neil järel tunglev rahvahulk. Mis toimub?

Üks naine sirutas käe autoaknast välja ning ulatas mulle pulgakomme. Kõndisin edasi. Nägin, kuidas rahvale autoaknast igasugust kraami visatakse: komme, jogurtit (pakendatult muidugi), nätsu ja isegi riideesemeid. Jõllitasin huviga. Minust mööduvast autost hüüti: "¡Oye, muchacha!" Pöörasin oma pea sinna. Mulle visati üks kleit.

Mulle visatud kleit on valdavalt valge, sinise-lilla-rohelise siksakiline. Hinnasilt oli ka veel küljes. Vaatasin: originaalhind oli 199 peesot, see oli aga alla hinnatud 149 peeso peale. Minule visati täiesti tasuta.

Tegemist oli ühe kohaliku supermarketi kampaaniaga.
Sellega seoses tuleb mulle meelde, et ka apteegid teevad kampaaniaid. Poe eest tantsivad ja suhtlevad inimestega valge pluusiga värvilised maskotid ning keegi räägib valjult mikrofoni või lastakse muusikat, mis minu meelest apteegile kuigi omane ei ole, nagu kogu kampaania olemus. Võõrastav ja mind see küll sellesse apteeki ei meelita, kui aus olla.

No comments: