Thursday 31 January 2013

¿¡Que paso!? - suurte punaste käppadega


¿¡Que paso!?



Me oleme üksteist vedanud vaba aja veetmise raames igasugustesse paikadesse. Oleme käinud jõusaalis, zumbat ja arabet tantsimas, niisama jalutamas, täna lõpetasin ma boksi trennis.


Kõigepealt punuti mu käed sidemetesse, et need boksikinnaste all ikka turvalised oleksid. Esialgu saadeti mind niisama platsi peale vehkima, alles siis pandi mulle kindad kätte ning pidin juhendaja käte küljes olevaid matikesi taguma, ikka kolm korda vasaku ja üks kord parema käega. Edasi lubati ähvardavale punasele rippuvale boksikotile ka ligi, selle juures hakkasin juurdlema, miks see just punane on, ja kas peaksin end tundma härjana areenil. Järgmiseks saadeti mind "pirnide" juurde, esimene nii lae kui ka põranda küljes kinni, teine ainult ülevalt kinni. Ma saan aru, et selle juures ei ole mitte midagi naljakat, täiesti tõsiseltvõetav asi, aga mul oli nii naljakas, et viska või selili põrandale ja naera vahetpidamata, kui vaid vastavat seltskonda oleks olnud. Päris viimakseks pandi mind hüppenööriga hüppama - midagi tuttavat.











No comments: