Sunday 23 June 2013

Ma olen siin!


"Natukene veel."

27
päeva veel


Mulle ei meeldi päevi lugeda, aga mida ma teha saan, kui jõuab kätte jaanipäev ja ma tean, et juunis on 30 päeva. Ega reisi ajal mul ei olnudki meeles, isegi jaanipäev mitte, aga kohe pärast üht ööd kodus tuli meelde ja siis oli automaatselt selge ka järele jäänud päevade arv.


Ma olen küll reisinud ilmatuma pikka aega (ma mõtlen õpilasvahetusreisi ajal reisimist ehk siis reisimist ruudus) ja ei ole endast märkigi maha jätnud, aga tegelikult ei ole ma kadunud.

Ma saan aru, et enne suve algust, mil järgmise aasta vahetusõpilased sätivad minekule, tahaks hirmsasti enne teada ja veel lugeda, mida need praegused vahetusõpilased teevad ja kuidas neil läheb. Aga nad ei kirjuta või peaaegu ei kirjuta ja kui kirjutavad, siis ka nii natukene! Ma ei ole erand. Aga reisimine on tõesti raske!

Ma üritan oma reisi poole pealt midagi tasa teha ja jutustada, mis ma nägin-tegin-proovisin. Proovimise poole pealt ette rutates lobisen kohe välja, et sõin iguaaniliha ja kilpkonnamune. Mehhikos on paik, kus see ei ole keelatud, sest see on seal tugev ja põline traditsioon.

No comments: