Monday 23 July 2012

Kell ja aeg ei ole üks ja sama, eriti Mehhikos



Tegelikult me jõudsime hotelli eilse päeva sees, kohaliku aja järgi. Mul on omaette tuba ja voodi, mis on kaks ja pool meetrit lai ning kolme padjaga (tegelikult nelja). Ahvatles küll, et selles voodis ma magan ennast hästi välja. Toimetasin tükk aega ja siis hakkasin telefonis äratust määrama. Aga ma ei osanud. Me pidime hakkama kümnest sõitma, seega üheksa paiku peaks hommikust sööma minema. Kell oli kuus läbi, aga Eesti aja järgi. Ma ei teadnud kohalikku aega! Mul on täiesti sassi aetud, kas see on siis nüüd -5, 6, 7 või -8 tundi. Olin juba üle 24 tunni magamata ka olnud ning arvutamine ja loogika ei tulnud enam kuigi hästi välja. Algul panin kella kolmeks helisema. Tükk aega hiljem sain aru, et see oli täiesti vale! Arvutasin uuesti ning ärkasin nüüd, järgmisel päeval kell kaks (Eesti aja järgi).

Ma ei tea ikka, mis kell on. Väljas on pime (päevavalgust nägin viimati lennukist, enne kui me äikesepilve alla maanduma sõitsime) ning ma ei kujuta ette, mis kella paiku neil siin üldse valgeks läheb. Kuna Eesti aja järgi on kell kaks, siis see number mõjutab mind juba sedavõrd, et und enam ei tule. Esimesel võimalusel keeran kella. Õnneks tuli mulle nüüd meelde, et hotelli hommikusöök pidavat algama juba viiest ning ehk retseptsioonist leian ma mõne kohaliku kella ka.

¡Buen provecho!

No comments: