Sunday 5 August 2012

Jäätis tšilliga


Mehhiklased armastavad vürtsikat toitu ja üle kõige armastavad nad tšillit. Ma olin lugenud selle kohta et isegi jäätist süüakse tšilliga, nüüd ma proovisin selle asjanduse ise ka ära.

Ma nägin mõni päev varem ka, kuidas inimesed kõnnivad mahlapulk käes ja all kausike maasikamoosiga. Nüüd ma sain siis teada, et see "maasikamoos" on hoopis tšilli. Eks ta oli kuidagiviisi lahjendatud, sest see oli ikkagi vedel, ega olnud kuigi vürtsikas.


Suhkruvatimüüja
Selliste oradega jalutatakse rahva vahel ringi.



Ma lisan paar sõna veel šokolaadist ka, sest šokolaad on üks osa elust, eks ole?
Mulle meeldivad väga ühed kivikesed, mida tohib süüa, sest nad on šokolaadist, ning rannast neid ilmselt ei leia (ma arvan, et seetõttu, et nad on seal ära sulanud) ja saab vaid poest. Nendel on kergelt Nestle nutellalik maitse.
Teistlaadi šokolaad, mida ma proovinud olen, on nagu suhkur jahvatatud kakaoubadega, mis on mingil moel kokku pressitud. Otseses mõttes on suhkrukristallid sees näha ja hammustades pudeneb natuke, on kõva ja maitseb mõrkjalt. On hea küll, aga mulle meeldivad need kivikesed rohkem.

No comments: