Thursday 2 August 2012

Mariachi


Eile õnnestus mul sõita ühistranspordiga. Busse on kahte sorti: ühtedel on istmed teineteise taga reas, teised on aga limusiini stiilis - ütleme nii; kuigi limusiiniga pole seal kaugeltki midagi pistmist - , neid nimetatakse combi'deks.

Käisime vaatamas mariachi't. Kui meil istutakse toolidele või ka seistakse ja mängitakse erinevaid puhkpille ja trumme, siis siin on see suur šõu, tants, trall ja isegi tagaajamine.

Kuna pildid ei ütle kuigi palju, üritasin oma seebikarbikesega natuke filmida. Lapitehnikas ja ei ole ehk hea kvaliteet, aga annab parema ettekujutuse kui pelgalt pilt. Perdon
Kuna äri on äri ja seda asja on vaja koguaeg ajada, siis pidevalt käidi rahva vahel midagi pakkumas; eriti neil hetkil, mil mina olin just filmimist alustanud.





Mulle meeldisid kõige enam need kõige suuremad (helikon? - ma ei oska sellele nime anda); justnimelt siis, kui neid on palju ja üleühe mängijad kallutavad ette või taha. See on vapustav vaatepilt.

No comments: