Tuesday 23 October 2012

Jälle olen ameeriklane...


Mind kutsuti järgmisele konverentsile. Tegemist oli organisatsiooniga, mis ühendab naisi, kes mööda maailma ringi rändavad ja nõnda maailma paremaks muudavad. Seda siis ametlikult ja üllalt. On ka teisi arvamusi. 




Reisitakse ja siis räägitakse teistele, mida kuuldi, nähti, müüdi, osteti. Too konverents oli Paraguay teemal.

Kanti välja Mehhiko lipp, Paraguay lipp ja ameerika lipp - kõik vastava riigi hümni saatel. Mina kandsin ameerika lippu ameerika ühendriikide hümni saatel. Nõnda siis olin ma jälle kõigi silme eest ameeriklane, ma olen täiesti kindel selles! Muidugi pean välja arvama inimesed, kellega ma sel teemal vestlesin ja ühe pärisameeriklase, kes Teziutlanis elab (ma usun, et temale ikka meelde jäi, et ma siiski ei ole ameeriklane).


Veel õnnestus mul süüa üht veidrat puuvilja. Pidavat olema Paraguayle omane. Nagu mulle enne avamist kirjeldati, pidavat see välja nägema nagu paks roheline nohu. Eks pilt räägib ise enda eest.



No comments: